Obchodné podmienky

Kontakt

Slnko records, Jamnického 19, 841 05 Bratislava
Tel: ++421 2 6541 1717, sina@slnkorecords.sk
IČO: 37602659 DIČ: 1035415491


Obchodné podmienky


1. Ako si objednávate hudbu na našej stránke

Začínate vždy v Katalógu, v ktorom nájdete všetky doteraz vydané tituly. Po kliknutí na titul sa dostanete na stránku, kde vedľa obalu si môžete zvoliť: Kúpiť CD alebo Kúpiť MP3 + booklet. Po kliknutí na jedno z nich sa dostanete do nákupného košíka, kde už vidíte stav vašej objednávky. Ak chcete objednávku zrušiť, kliknete na X napravo od názvu objednaného tovaru. Ten sa vám odpíše z nákupného košíka.

Ak ste objednávku odoslali, príp. zaplatili a svoje rozhodnutie kúpiť tovar ste zmenili, napíšte ihneď na adresu sina@slnkorecords.sk. Peniaze za zaplatený, ale neodoslaný tovar vám obratom vrátime na účet, z ktorého prišli, prípadne pošleme poštovou poukážkou na adresu uvedenú v objednávke (pri dobierkach).

V našom obchode môžete platiť nasledovne:
zaslanie na dobierku: za tovar platíte pri prevzatí na vašej pošte
platobným príkazom na náš účet
vložením peňazí na náš účet
Tatrapay
Platobnou kartou - CardPay (Platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky. Môžete zaplatiť kartami VISA, VISA Electron alebo MasterCard. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou).

2. Ceny tovaru

Cena za CD je pri lisovaných tituloch 10 €, pri napalovaných 5 €. Poštovné a balné je pre SR 0,- €, pre ČR 3,- € (dobierka 4,- €) a 8,- € pri ostatných krajinách (dobierka 9,- € - len pre vybrané krajiny).
Cena za stiahnutie albumu v MP3 + pdf booklet je 5 €.

3. Potvrdenie objednávky

Po odoslaní objednávky dostanete automatický mail s údajmi kde a ako treba za objednaný tovar zaplatiť. Stáva sa, že uvedený mail zákazník nedostane z rôznych dôvodov (zle uvedená mailová adresa, preplnený priečinok). Prosím, ozvite sa nám hneď na sina@slnkorecords.sk, ak ste ho nedostali.

4. Termín dodania

Dodacia lehota sa pohybuje od 1 do 4 pracovných dní od prijatia objednávky. O skutočnosti, že objednávka bola vybavená a odoslaná, informujeme zákazníka mailom. Ak zistíme, že tovar, ktorý ste objednali, sa medzičasom vypredal, alebo bol z akýchkoľvek dôvodov stiahnutý z predaja, budeme vás o tom neodkladne informovať na e-mail (príp. telefón), uvedený v objednávke.

5. Spôsob dodania

Objednaný tovar (CD) zasielame poštou. Pokiaľ si zákazník nestihol alebo nemohol zásielku prebrať v stanovenom termíne (18 dní) a informuje nás o tomto vopred alebo po zaslaní našej výzvy, zásielku na jeho požiadanie pošleme znova, avšak spolu so súvisiacimi nákladmi.

Objednaný tovar (MP3 + pdf booklet): prístup na stiahnutie odosielame hneď po obdržaní platby. Je platný 24 hodín, ak nastane akýkoľvek problém, ozvite sa na sina@slnkorecords.sk.

6. Reklamácie

Reklamácie sú vybavované:
- telefonicky (v pracovných dňoch od 8:00 do 12:00 na telefónnom čísle 02 / 6541 1717)
- mailom sina@slnkorecords.sk
- poštou

Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Na už prijaté poškodené zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom, alebo telefonicky. V takomto prípade vám pošleme zásielku novú. Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru na doručenie Slovenskej pošte.

Reklamácia sa vzťahuje na:
preukázateľné chyby, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania (napr. neprehrávajúce CD, poškodený alebo nekompletný booklet, prípadne rozbitý CD box/tray v nepoškodenom vrchnom obale a pod.)

Reklamácia sa nevzťahuje na:
chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru
výber tovaru zákazníkom - ak zákazník po prevzatí zásielky zistí, že identický tovar už má alebo kniha nezodpovedá jeho predstavám

Postup pri reklamácii

Aby sme mohli Vašu reklamáciu akceptovať, dodržte prosím nasledujúce pravidlá:
Po prevzatí tovaru si prezrite tovar. Ak pri prevzatí tovaru zistíte chyby, oznámte nám to prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.
Reklamovaný tovar zašlite na našu adresu spolu s kópiu ústrižku od doručovateľa.

Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Oprávnenene reklamovaný tovar vám vymeníme za iný, ktorý si vyberiete, alebo vám vrátime peniaze. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.